Virginon pakkaukset ovat saaneet uuden ilmeen.Uudet pakkaukset alkavat näkymään kauppojen hyllyillä joulukuun aikana.
Uudistuksen tavoitteena oli raikastaa ja päivittää pakkausten ulkoasu viestimään paremmin Virginon hyvää makua ja erinomaisia ruuanlaitto-ominaisuuksia.
Etikettien ohella myös pullon mukana tuleva pullonkaulaesite on uudistunut. Terveystietojen lisäksi esitteessä on uusia reseptejä sekä käyttövinkkejä.
Pakkauksissa näkyy Virginon uusi slogan: "Syö hyvin, voi hyvin." Sanoma on valittu tiivistämään Virgino-tuotteiden hyvä maku ja terveellisyys. "Hyvä ruoka on myös terveellistä, kun kiinnittää oikeisiin asioihin huomiota. Pienillä ruokavalion muutoksilla voi olla suuri vaikutus terveyteen", sanoo Kankaisten Öljykasvit Oy:n toimitusjohtaja Perttu Korolainen.